- hälsar just dig välkommen!

Kul att just du tittade in...
Fotobloggar med en Canon digigtalkamera och en Kameramobil
* en familj på 4 forsellisar...* pssst! glöm inte krafsa ner ditt namn i gästboken!!! det uppskattas! ...
Prenumerera genom RSS och se det senaste...

Förnya din tv!

onsdag, november 26, 2008

Fisk till lunch!


Jag måste tipsa om en mycket god lunch upplevelse. 

Du vet själv hur du tänker...orkar inte göra lunchlåda av resterna från middagen. 
Hinner inte in på restaurangen och äta deras luncherbjudande.
Vad gör du? Du hamnar hos livsmedelsaffären som har frysta respektive vaccuumförpackade lunchlådor av mycket varierande smakupplevelse. Eller ska jag säga brist av smak. Men jag har hittat ett stort undantag! Jag var just med om en morgon som denna ovan beskrivna och hamnade i kyldisken på affären. Hittade GULDFISKEN, vaccumförpackade skaldjurslasagne! Vilken hit! Smakade och kändes som riktig restaurangmat - TACK! Så mitt tips är köp den eller något ur annat ur deras sortiment, det är ett mycket bra alternativ till det smaklösa, torra, meningslösa luncherna i frysdisken. Länk till hemsidan; 
www.guldfisken.com 

Inga kommentarer: